Cosy sunday

 
 

Fixade naglarna på en salong för några veckor sedan, dock så har jag fransk manikyr nu.

Hemkommen från Skåne för några timmar sedan och sitter nu med min älskade dator som vi fått från skolan och kikar runt på lite allt möjligt. Ska ta tag i lite plugg hade jag tänkt och kvällsträna lite. Ja så ser väl kvällens planer ut, helt ointressant haha.

Försöker dessutom lägga över lite bilder från helgens sociala liv vilket inte alls vill som jag vill... Fullproppad fredag bestående av skola - shopping med mina fina tjejer - terminens första dansträning - fest i Rinkabyholm - sova hos pojkvännen, så kortfattat: what a wonderful friday!

                                                                         xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0