Started not to give a fuck and stopped fearing the consequence



Fredag, gotta luuuv it! Drog mig in till staden för en runda efter skolan med Josefine och Karin. Träffade Albin och hans gubbar på Vasa under eftermiddagen och spelade fotboll och basket. Haha nej inte jag givetvis, bollräddare tjej får ni leta efter. Kom hem för ett tag sedan, sitter i mina träningskläder efter dansen så ska unna mig ett varmt bad nu tror jag. Får se vad kvällen bjuder på sen! 

Eftersom jag ångrar starkt att jag aldrig köpte aviciibiljetter så har jag nu kollat till Kayne West och Jay-z, skulle vara fett! Dock kan man ju inte bli besviknare när man upptäcker att åldersgränsen är 18..

Aja lite fredagsinspo är ju helt ok i alla fall.


Kommentarer
Postat av: samira

Jättefin blogg! Du själv är vacker! :D

gillar kläderna!

2012-03-11 @ 19:38:40
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0