Lillördag


Bild från sommaren 2010 på Böda med Hanna, paradissommar det där!

Sitter här hemma och dunkar lite musik och ska ta tag i provplugget strax. Känns så otroligt skönt att jag är ledig imorgon, GOTTA LUUUV IT! Har inga planer mer än att besöka min kusin och sova där och ha liten tjejkväll med bara oss, myspys.
Tog en rund i staden med Tova innan och fick med mig en supergullig virkad kofta. Visar den i ett senare inlägg. Nu ska jag kolla Gossip Girl hade jag tänkt. Älskade Gossip Girl, bästaste serien helt klart!

Kollage med tre outfits från Gina Tricot i mintgrönt tema. Råsnyggt om jag får säga det själv, dock inget fan av deras kläder precis. Bildkälla: här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0