Show me you were worth my second chanse


Forgivness and moving on is not a way to say "yeah I'm fine with what you did or with what happend", forgivness and moving on is a way to give the person a second chanse to not over do it and still be aware of that in the end you might can't deal the consequence.

Sjukt vad helgen går fort, redan söndag liksom, hallå?! Har varit på shoppingrunda med mammi, massvis med rea nu så passa på nu innan det är slut. Kan slänga upp bilder senare om jag orkar haha. Ska ta mig lite käk nu och sedan sätta mig ner med böckerna, 200 sidors provläsning, wihu. Nej nu måste jag lyfta aset här i från och göra lite nytta i denna värld. Puss ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: melli

sv: <3



hahaha varför har du fallade höstlöst när det faller snö ute? du är så fin förresten, alla dina bilder, åh <333333

2012-01-22 @ 22:01:27
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0