You're more beautiful when you smile

 
Äntligen äntligen är jag fri från tandställningen, från alla trådar och alla skavande sår i munnen! Vilken underbar känsla. Haft den i ca tre år så har blivit en del av mig nästan så känns ju ändå ganska tomt. Men man vänjer sig! 

Idag har jag legat hemma och bara varit sjuk. Imorgon är jag fit for fight igen och beger mig till alla vardagsrutiner igen. I år känns snön riktigt mysig faktiskt, och jag har börjat följa julkalendern haha. Känns som att detta blir en bra julafton trots allt. Dags att börja inhandla alla julklappar också, tycker det är så mycket roligare att ge än att få! Och att plånboken alltid sviker är det värsta, får kanske sätta igång mina kreativa händer stället? Puhh... livet som en slösare. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0