Now i feeling so fly like a g6

Tovisen och jag! Tycker om den flickan.

Underbar dag måste jag säga. Spenderade gårkvällen hos Linn och allt var toppen. Alla har varit utklädda i skolan idag och vi blev bjudna på frukost vilket gjorde hela dagen mycket bättre! Har blivit fotade och har även haft en stund med mammisen och bakat. Och har också träffat pojken min. Skulle grillat med mina fina vänner också men blev tyvärr inte så. Så här ser en riktigt bra fredag ut! 
Natti, trött som bara den. Hörs förmodligen imorgon!
Slänger in en braig låt också hehe.

Kommentarer
Postat av: tovis

i like you to ;*

2011-05-23 @ 11:14:53
Postat av: matilda

grymt bra låt! :>

2011-05-23 @ 16:52:01
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0