Cuz I just can't get enough

Bilder från gårdagen med världens grymmaste Melli!
Har haft en skönig dag faktiskt!  Har spelat proffsgolf på proffsplan, ojojoj haha fast kan långt ifrån påstå att jag var duktig. Har även sjungit sönder min hals med Linn på en busshållplats och även varit i simhallen och även träffat min fina. Ganska mycket man hunnit hihih  Slängde nyss ett öga på klockan och den tickar iväg nu, bäst att jag sätter igång med min fackuppsats om andra världskriget. Hehe taggit värre, fast så var det inte så. Slänger in den braiga coldplay låten som vi gått och trallat på hela dagen, så det ska låta!

Kommentarer
Postat av: melli

kärlek till dig

2011-05-18 @ 07:26:53
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0