I wanna grow old with you



Sitter nu här nyduschad och freesch! Ska ta mig en kopp te, min drog typppp. Sen ska jag nog krypa ner i sängen och lyssna på musik.. tänkte jag. Men näääääää mina älskade hörlurare är spårlöst försvunna..  Åh detta är verkligen inte bra hahaha. Tisdag imorgon, inte mycket bloggande tror jag. Har andra saker för miggggg tror jag Mycket trorrrr jag det blev.


dagens outfit: Kjol och tunika
dagens låt: Do it like a dude
dagens dusch: nyss! U N D E R B A R T
dagens frisyr: förjävlig men duger gott och väl
dagens smink: mascara, eyeliner, rouge, ögonbrynspenna
dagens planer: ny dag snart.. så sova!
dagens vill ha: Vill ha sommar nununu
dagens saknad: världens bästa pojkvän
dagens drog: musik
dagens roligaste: melli hahaha
dagens finaste: mamma& min binnbinn
dagens måste: plugga.. så gjorde man inte det :pppPPppp
dagens dricka: vatten och te
dagens mat: min grymma schnitzel
dagens kärlek: han ni vet?
dagens mående: OK, ska inte klaga precis
dagens ord: HAHAHA



Kommentarer
Postat av: melli

hähähähä, du är med rolig

2011-03-08 @ 07:05:47
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0