Love the way you lie



Trosor/ Mineralfundation/ Ansiktskräm&borttagningsmedel/ Pads


Millitärbyxor/ Transpantent tunika


Igår hade jag mammadag hihi myspys  Spenderade dagen på Hansacity nästan hela dagen. Shoppade på rean och åt på ikea com mi madre. Deras köttbullar är fettmagoda, åhh in my heart typ! Shit vad detta blev ett språkligt inlägg. Typ spanska, engelska, svenska........ hehe mycket bullshit jag snackar
Nånå back to what we talkt about.

Fick i alla fall med mig endel grejer hem, fyndade massa. Hehehe min mamma är sööööööt, kärlek till henne!


Kommentarer
Postat av: N

vad fina grejer du fick med hem:D

2011-01-30 @ 17:37:27
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0