I continue lovin




 Åh tack så mycket. Visst kan du få lite hårtips!



Alltså, duscha ska du såklart göra när det behövs men jag menar i måtta. Att duscha sliter grymt mycket på håret. Snåla med schampo och ta extra mycket balsam. Avsluta med en doftande god inpackning.



Jag fönar aldrig mitt hår. Låt det självtorka istället. Så mycket bättre. Den där fönen gör håret alldeles för trött.


 
Istället för att vänta länge och sedan behöva klippa av en bra bit av det slitna är det mycket bättre att klippa lite fast ofta. Det mår håret bra av. Dock kan jag erkänna att det var sjukt längesen jag klippte mig, way to long!



Dissa platt- och locktången och sov i flätor i stället. Så mycket bättre och du slipper tovorna och den enorma slitningen. Dessutom är det megasnyggggggt!



Borsta aldrig hår när det är blött. Det är mycket skörare då och går lätt av. Låt det självtorka och ha i leaveinbalsam. Sedan är det minst lika lätt att borsta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0