You left me breathless


Modeller: Linn&Rebecca(jag)
Fotograf: Emmy

Ouupps
, vad hände med min uppdatering? Den sjönk flera tusen meter under vattnet typ. Fast nä, jag har haft fullt upp med annat  Drog mig mot älskling i söndags och var där hela dagen. Vad gjorde jag igår?! Herregud, mitt minne.. jag är helt helt seriöst senil. Inte okej vid 15 års ålder


Jag har jobbat på en ny design, hope you like it hihi. Kul att min mobil dör varje natt (där jag har väckarklockan) så jag vaknar 20 minuter innan jag måste iväg och dessutom när man har två prov..... nefyfan Becca, en gång sen.. alltid sen Stod typ på pannan min redan när jag låg i mammas mage......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0