There's a place for us



Me sweet bed. Bara för den är så sjuuuukt skön. Har en öppen famn hela tiden som man alltid kan räkna med. Jag sover riktigtriktig braaaa i den haha, kände att ni ville veta det  

Musik. Kan verkligen inte leva utan musik. Musik direkt när jag vaknar, musik innan jag somnar... typ sådär 24/7. I lööööv it! Tror inte jag är den enda heller.

Att knasa till sig. Det är ganska knasigt om jag får säga det själv... även kuligt!

Fikastunder inne i staden. Jag älskar mysiga fikapauser inne i staden med mina fina vänninnor hähä och med världens vackraste pojkvän är inte heller så fel.

Pratstunder. Om jag är pratglad så herregud vad jag kan prata på om allt, onödiga saker som seriösa saker. Ganska så najs faktiskt, alltså att snacka på med någon i timmar och ändå inte tröttna.


Kommentarer
Postat av: eantonia

Jag håller med dig på alla punkter ;)



svar: ja ;)

2011-02-10 @ 20:08:43
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0