Fem saker som händer mig ofta

Fem saker som händer mig ofta.

Jag inser att jag måste på dass när jag är så långt ifrån ett sånt ställe som man kan vara. Och självklart så är inte skogsalternativet något bra alternativ för mig för ... nä skitamma nu går vi inte in på detaljer.

Jag vaknar en halvtimme tidigare än vad jag brukar och tänker jippie äntligen i tid tills skolan. Fast ändå slutar det alltid med att hejåhå, "förlåt för jag kom försent."

Jag tänker, hmm idag behöver jag inte ta av skorna hoppas jag. Självklart så stöter jag på ett tillfälle jag måste göra det och självklart växer flera potäter på fötterna mina. Alltså haha, hur lyckas man ha hål i ALLA strumpor..

Jag sitter och har ett seriöst snack med någon och börja känna hur något irriterar mitt öga. Rätt tillfälle att släppa en dusch ner från ögonen liksom? Folk tror jag börjar storböla mitt i allt utan anledning jämt hahaha.

SKRATT SKRATT FNISS KNORR FNISS SKRATT KNORR FNISS SKRATT, behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0