You can't break a broken heart



Onsdagar är så yeah yeah wow wow.. faktiskt. Slutar tidigt, chilla lektioner och dansträning på kvällen  A W E S O M E! Ska nog skämma bort mig själv ikväll med en låååång varm dusch och massa andra girlstuffs. Sånt är alltid mysigt! Kom just på att det var ett braaaa tag sedan jag tävlingsdansade nu. Fia&jag ska ta oss till SM har vi bestämt. Vi siktar nog mot det 2012 hoppas jag hihi.


Sitter nu och dunkar musik på högsta volym. Ska nog börja ta tag i mitt liv lite smått. Så himla mycket ska göras men ändå sitter jag här. Ganska typiskt va?!  På fredagen ser det ut som att jag drar mig mot Skåneeee och spenderar helgen där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0