I fell for you



Jag älskar när du ler mot mig. Jag älskar ditt gulliga skratt. Jag älskar när du håller i min hand. Jag älskar när du viskar fina ord i mitt öra. Jag älskar när du håller om mig. Jag älskar att driva med dig. Jag älskar när du är så där trött och blir som en liten nallebjörn. Jag älskar när du kittlar mig fast att jag säger slutaslutasluta. Jag älskar att ingen annan än du får mig att knorra så där mycket. Jag älskar att ta promenader med dig. Jag älskar när dina läppar är mot mina. Jag älskar när du ringer bara för att se hur jag mår. Jag älskar när du stör dig på att jag aldrig hör. Jag älskar när du drar din arm längs min rygg. Jag älskar att höra dina andetag. Jag älskar att ligga i din famn. Jag älskar hur du luktar. Jag älskar att vara nära dig. Jag älskar den kärlek du ger mig. Jag älskar hur du delar med dig när jag fryser. Jag älskar när du föröker skrämma mig men misslyckas totalt. Jag älskar hur du får hela mig att pirra. Jag älskar hur du får mitt hjärta att slå snabbt&långsamt på samma gång. Jag älskar när du skrattar åt mig när jag inte fattar när jag är knas. Jag älskar hur du får mina bekymmer att inte existera. Jag älskar när du tittar mig djupt i ögonen. Jag älskar när du kysser mig på halsen och jag får ryck för det kittlas. Jag älskar hur du får mig att kämpa. Jag älskar hur du får mig att inte ge upp. Jag älskar hur glad jag känner mig när jag är med dig. Jag älskar varje andetag jag tar med dig. Jag älskar varje sekund med dig.

Jag älskar dig Albin.


Kommentarer
Postat av: josseja

TYP HUR GULLIGT!?

2011-02-12 @ 23:04:24
URL: http://klempo.blogg.se/
Postat av: N

Snygg designen är!:D :P

2011-02-13 @ 11:10:57
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: kajsa och fia

åhhh fan vilken gullig text :')!

2011-02-16 @ 21:29:34
URL: http://lundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0