Tonight's gonna be a good night



Förlåt för ursel update, nu när det är lov och allt. Ah men i alla fall hihi dagen har spenderats med två supeeeeeeergulliga pensionärer, faktiskt. Har fikat och lärt dom smsa och typ kollat bilder och allt. Ohja man kan umgås med folk i alla åldrar!  Mina polare, Elisabeth&Ingvar... fifaaaaaaasen så coola! Hon skickade ett sms till sin man "det går åt helvete för mig!" till sin man. HAHAHAH söt or what? Asså åt helvete med att smsa.


Nu ska jag dra mig till Rockneby och träffa mina vänninor hihi! Ojoj, utmärkt språk du använder Fröken Rebecca. Taggar som bara den! Humöret har varit bäst hela dagen. Nu ska jag dansa hela natten lång och skrikaaaaaaaa massa och skratta galet mycket. OHJAAAAA DETTA BLIR EN BRA NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0