Need to take chances








Bilder från nyår 2010!

Snackade nyss med lilla Linnnnnn i telen. Myspyssss! Kanske ska åka skidor med hennen&Hilda på söndag... vafan har jag gett mig in på tänker jag nu?...  Ah men i alla fall så har dagen spenderats i staden typ. Har träffat älskling och fikat. Vi ska förhoppningsvis kolla på bio imorgon sen sover han här. Ska bjuda honom faktiskt heheh gulligt där!

Nu har mamma och jag målat varandras naglar. Ganska så najssssss faktiskt. Jag tycker om den tösen. Lilla mamma. Hon är så söt hon. Vi ska ha en sån där awesome kväll med bara mamma och dotter om ni hajar? Sånt behövs och gillas alltid!  Kärlek till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0