Just the way it is





Jag lovar er att ni verkligen inte vill se mig åka skidor. Får allllllltiiiiid åka i barnbackarna medans alla andra åker i dom dära stora. Hahaahahah sweeeeeeeeet ju! Fast neeee, lyckas ens inte hålla mig på benen där heller. Och dom där liftarna får mig typ att lipa.. dom är läskiga. Så ahhhhhh zero points för mig där!



HAHAHAHA skulle ni säga om ni såg mig. Hockeyspelare skulle kunna använda mig som pucken typ eftersom jag ändå alltid spenderar min tis på isen, right at my back! RAMLAR ALLTID PUNKT PUNKT PUNKT. Kommer ihåg när jag var mindre en gång så var vi i ishallen med skolan. Allt verkade så fri d och fröjd för jag hade fotbollsmålet att hålla i. Rätt som det var kom en liten plutt fram åkandes till mig... och PUTTADE MIG??!!! Jag ramlade på min arm och stukade den och storbölade, verkligen storbölade inför hela skolan  På kvällen skulle jag på mitt första disco ever... med bandage runt hela armen. Sedan dess har ishallen inte varit omtyckt hos Bex. (heheh fast inser ju att det var jag som var.. är.. dålig heheh)


Plus att snö är - kallt, och då fryser man, och att frysa är inte skönt. Och man halkar ju bara hela tiden. Och det är mörkt uteeeee. Och ah det är ganska vackert också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0