It's kind of cute



Igår var det alla♥dag.. den bästa någonsin faktiskt! Spenderade den med underbara vänner, världens finaste familj och en pojkvän som nog måste vara den gulligaste på den här planeten. Fick en fin ros med er urgulligt kort och blev bjuden på middag inne i staden. HUR MYSIGT?! MEGAMYSIGT! Fick ett silverhalsband med en hjärtberlock med love inristat. Alltså ibland har jag bara lust att hoppa på den där pojken och bara gahhhhhhh. Så himla söt är han.

När jag kom hem möttes jag av nybakade bakelser som mamma gjort så tog en mysig fika med min kära familj. Fick strumpor och ett mjukishjärta där det står i love you.. naaaaaaaaaaaaaw!

Kärlek på dagen, kärlek till alla.


Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter som att du hade en perfekt alla hjärtans dag:D

2011-02-16 @ 12:46:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0