I think i



Jag suger, verkligen suger på att hålla ordning och reda!  Hittar typ aldrig saker jag ska ha när jag verkligen måste måste måste ha det. Så jag kände för att ta tag i mitt rum och börja fixa. Bra där Bex!

Nu sitter det massa gäster i köket och skrattar för fullt. Måste nog trippa dit och vara lite social  Har lagat middag med min underbara mamma och gått en lååång promenad. Supermysigt och superskönt!








Okej typiskt mig är att när jag hittar en låt som är bra så kan jag inte sluta lyssna på den så jag lyssnar om&om igen tills den inte längre är sådär bra. Haha dålig ovana kan man säga. Men nu har jag städat mitt rum som sagt  och jag tycker den här låten är tummenupp för städning! Så ett tips är att sätta på den när du också ska städa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0