Hahahahah



Hahaha sitter och små ler åt alla knasigheter på facebook. Hmmmmmm fb är vekligen ond ibland. När man som minst egentligen behöver det är det där man spenderar tiden typ. Inte okej på något sätt. Haha men back to what we talked about. Känns som man får reda på allt om allt och alla där. Inte okej där heller.

Vet inte hur många gånger jag sett heeeeeeeeeeelt onödiga grejer där. Det mesta är onödigt där men i alla fall. Typ översvämmningar av kommentarer på folks statusar. "jahaaaaaa så jävla kaxig du var bakom skärmen då kom hit istället så ska du få se blablabla"... "Du är falsk, äcklig och ful! blablabla"..... hahah är det okej att skratta lite smått åt det hela?

Eller typ om någon kommenterar "söt:)".... "du är sötare!:o"....." du är sötare än mig!!!"...."dududu är den sötaste".... "jag är ful, du är söt". Hmmmm jag tror folk fattade redan vid första kommentaren?


Facebook är allt lite knasigt ibland


Kommentarer
Postat av: naila :*

hahahaha håller med dig,

sånt händer inte bara på facebook

utan överallt hahahhaaah, så sjukt konstigt

men sant !

2011-02-20 @ 23:04:45
URL: http://naiilastylez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0