I will cry later

Nawis, Bex look ikvääälllll. Körde på red lips senare mot kvällen. Har nämligen nyss kommit hem från en lyckad kväll i folkets park med massa andra nio klassare. Har dansat bugg, vals och foxtrot. Gick väl som det gick..... lite feltramp på fleras fötter och dans med en superduktig så kan man inte själv något så lyckades jag ändå slingra mig ur allt och allt blev riktigt bra! Linn och jag pumpade på rejält mot slutet, så det ska vara ju! Hon skulle sovit här men blev dock inte så nu. Sängen ropar "BECCCIII KOMMSI KOMMSII", så nu trippar jag mot dasset och gör mig i ordning för en god natts sömn.
Riktigt dålig uppdatering op senaste tiden. Other stuff you know. Imorgon träffar jag världens finaste pojkvän.... lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0