We can do it all night

Hade en grymt bra fredag igår! Dagen gick på ett smäck. Fredagar är alltid så braaaa. Taggar nästa helg som är fullpackad och ska bli galet brabrabra. Efter skolan drog jag mig in mot staden med tjejerna. Sen gick jag runt med dom en sväng. Måste hitta klänning till julfesten på torsdag, think I know. Sedan träffade jag älskling och Rebecca och fikade. Myyyyyyysss.

På kvällen drog jag med tjejerna till puben. Haha vi åt middag alltså. Superhärligt var det, snackade om allt mellan himmel och jord. Haha träffade på en liten rolig engelsk skara där. På kvällen mysade jag med dom hos Jossebosse, alltså tjejerna, inte de engelska randommänniskorna.

Tralalala kärlek på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0