Londonbilder del 1


Övernattade på Kastrup i Köpenhamn. Fick mig drygt två timmars sömn den natten. Haha resulterade i kaos = Jag svimmar = Ambulans? = Resan fortsätter med lite vatten, sömn och mat.


Ett av världens största museum. Och ja första dagen var super regning.


En favoritplats! Sent på kvällen men fuuuuullt med liv. Liknande Stockholms stureplan. Musik i bakgrunden, massa uteklubbar och det kryllar av folk.


Haha vilken koll jag har, detta måste vara Big Ben? Parlamentet vet jag att det är i alla fall. 


Riktigt vacker utsikt från London Eye över en 8332738del av staden!



Där har ni då London Eye, riktigt sevärt! Något ni får besöka om ni åker till London någon dag.



Hahaha nej jag tycker varken om dom eller Twilightfilmerna. Men man får ju passa på, Edward är ganska het ändå hehe. Bild från Madame tussauds där dom har vaxdockor och massa annat. Sevärt det med!


Fint ska det vara. Middag på något hotell inne i centrala London med päronen och pojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0