You told me that I can't, look at me now

Dagens dresscode


Har faktiskt ingen aning om vart plaggen jag har på mig kommer ifrån, tog bara lite randomplagg haha!

Blöööö tuff dag, gick ju så galet långsamt så det inte finns. Hade dessutom prov som jag halvbajsade på. Ah sådan dag man måste älska livet! Kom precis hem från min pärla. Har inte träffats sedan förra veckan, så det var helt klart dagens höjdpunkt! Att jag alltid bloggar så sent om kvällen, har ju knappast tid egentligen. Så detta inlägg avslutas som de flesta brukar göra, godnatt på er mina vänner!

Woopwoop hittade the beeeest song ever on Mellibellis blogg, måste ju bara dela med den till er!



Kommentarer
Postat av: melli

den är så braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2012-01-19 @ 07:02:05
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0