She's not going to break me



Hallå där! Har haft ganska fullt upp idag och har egentligen ingen tid att blogga nu heller men slänger in ett kortis inlägg. Har precis tagit en skön dusch efter kvällens träningspass. Så himla skönt! Känns gutt att man är igång igen. Ska ta mig till köket för en kopp te och som alla andra kvällar den här veckan bestått av - plugg!

Haha fan ibland ifrågarsätter jag om jag verkligen valt rätt linje för mig, sam/betéende är en bred linje och öppnar så många vägar. Men ska jag vara ärlig så skulle jag nog trivts bättre på någon annan linje, styling verkar kul ju. Fast är ganska säker på att allt lönar sig i slutändan, så bara att kämpa på, som säkert miljontals andra gör där ute, samma till er - bit ihop, det lönar sig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har börjat ställa mig precis samma fråga!! Gahh

2012-01-24 @ 22:36:15
URL: http://mittlivnuu.blogg.se/
Postat av: Johannaaaaaaa :)))))

amen vadå snyyygggggggg !!!

2012-01-25 @ 21:43:55
URL: http://johannafranzenn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0