Klipp klipp och vips



Nej men kolla vad jag hittade i arkivet! Ett gammalt makeover projekt på en helt vanlig randig t-shirt. Kan bli så himla annorlunda om man bara använder fantasin ibland. Skitsnyggt till jeansshorts ute i sommarvärmen med bikinin under kanske? I alla fall det är så lätt att göra tråkiga plagg snäppet roligare genom kanske bara en liten förändring. Och detta helt gratis, som en ny!

Kan ju slänga in dagens fråga för att fylla ut bloggen lite haha. Svår fråga tycker jag, finns så många som man tänker på. "Jag kommer" med Veronica Maggio är ju en klassiker från sommaren 2011. Den bästa vet jag inte, har nog faktiskt inte en favorit.



Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Haha, tack! Men det var typ ett år sen :D

2012-01-15 @ 17:03:10
URL: http://saandratornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0