Forever young



Bloggade icke igår så kan berätta lite kort om vad jag hade för mig. Spenderade dagen till att städa mitt rum haha vet score på det! Nä men fick gäster på kvällen som åt middag här, så fick offra mig lite där. Träffade även min lilla Melita och chillade som man brukar säga!

På kvällen tog jag bussen in till stan och mötte upp Albin. Handlade lite och myste hela kvällen. Världens finaste är han. Vaknade upp bredvid honom och kollat på Gossip Girl hela dagen. Lovar att det är bästa serien in tha wårld. Sitter nu hemma och tänkte ta tag i min katastrofala garderob och rensa lite snyggt. Åhåh alla som önskar sig en walkincloset räcker upp handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0