På hemmaplan igen


Albin, jag och mammisen i centrala London efter fint restaurangbesök.

Kom hem i förrgår från en av de bästa resorna jag gjort i mitt liv. Har haft helt underbart med mina käraste! Mycket shopping, uteliv, sevärdheter mm. Kommer ett helt inlägg senare med massa bilder osv till er som önskat.

Vaknade av att Leonora ringde igår morse och undrade om jag ville till stan med henne. Mötte Ergime och henne i sporthallen och kollade lite fotboll. Gick sedan till stan och åt på Thaisilk, mysigt! Har saknat tjejen mycket. För ett tag sedan stack Josse, så har bara gått en promenad och tagit det lugnt efter det. Sjukt vad dagen gått fort, snart sju ju. Ska städa lite och fixa iordning mig och som det ser ut nu drar jag mig in mot stan senare under kvällen.

Kommentarer
Postat av: FridaMåhl

Sv: Va bra :D



Jag vill också till London :O

2012-02-24 @ 12:13:14
URL: http://drheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0