Looked her way, like she's a candidate

Två outfits genom veckan

Outfit 1: Linne, Carlings// Kavaj, H&M// Jeans, Cubus// Väska, Accent// Örhänge, Gina Tricot// Armband, Från Albin// Huvudvärmare, Okänd
Outfit 2: Avklippt jeansjacka, Gina Tricot// Tröja, H&M// Jeans, Vila// Halsband, Sri Lanka

Hej alla finingar! Har no time at all att lägga på bloggen egentligen. Var inte hemma förän fem idag tror jag har bara hunnit ta mig lite käk och suttit här ett tag, måste nu återgå till böckerna. Haha avlider, sjuuuuuuukt. Hur som, upptäckte nyss att några av de senaste inläggen är försvunna? Wtf vet icke heller why, promise to ta igen det. Måste kila nu, puss!

Ja jag borde variera lite bättre haha men denna får göra mig sällskap all night long.


Kommentarer
Postat av: naila stylez

Sjukt snygga outfits!!

2012-02-11 @ 22:10:42
URL: http://nailastylez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0