Liten kort bloggpaus

Två outfits genom veckan

Dagens                                                                           Gårdagens

Outfit 1: Blus, Bik Bok// Jeans, Gina Tricot// Jeansväst, Gina Tricot// Baslinne, H&M
Outfit 2: Blus, Indiska// Jeans, Cubus// Halsband, Glitter



Det är galet vad skönt det är med lov! Äntligen lite avkoppling efter flera veckor i sträck med bara massa plugg. Har precis skrivit ner allt jag ska packa ner. Har endel saker kvar innan jag är klar. Ca 2 timmar tills tåget till Kastrup går där vi övernattar inatt. Flyget lyfter tidigt imorgon bitti. Så sjukt efterlängtat! Har med mig systemisen och digitalkameran så lär mycket väl ta massa foton, promise you! Shoppa ska jag med haha! Nu måste jag skynda mig så jag inte blir för sen.

Ha en toppen helg plus toppen lov för er som har det! Slänger in en toppen låt på det med haha.
Vi hörs inom kort, puss!



Kommentarer
Postat av: Frida Måhl

Va snyggt :P och vad söt du är! Avis på ditt hår..

2012-02-22 @ 10:39:37
URL: http://drheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0