10 saker rikare

make a gif online

Grönt blommigt linne, Top Shop 300kr// Svart-vit blus, Top Shop 300kr// Marinblått-vitt linne med rosett i ryggen, Top Shop 300kr// Blommig skjorta, Primark 99kr// Chicago linne, Primark 30kr// Lil Wayne linne, Liten butik 250kr// USA linne, Primark 30kr// Typpåse, Top Shop (ingick)// Englandskal, Liten butik 50kr// Ring, Primark 30kr

Här får ni ett inlägg med all shopping jag fick med mig från London! Riktigt nöjd är jag och shoppingen som finns där lämnar en verkligen inte besviken. Har fått en ny favoritbutik - TOPSHOP! Kollat deras kläder på nätet men att gå i deras flera vånings varuhus med kläder, väskor, smink, skor, smycken osv är helt klart himmelriket. Över förväntan! Oxfordstreet som var fullproppad med massa affärer behöver man flera dagar till för att hinna med det mesta eftersom den är flera kilometer lång. Men kan inte säga annat än att jag är nöjd, mer än nöjd är jag!


Kommentarer
Postat av: melli

ÅH SÅÅÅÅ AVIS! Sjukt snygga grejer!!!

2012-02-24 @ 23:23:28
URL: http://melitagredelj.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj oj oj va snyggt! Hoppas du har haft det toppen!

2012-02-26 @ 18:44:47
URL: http://mittlivnuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0