Goodmorning sweethearts



Ungsbakade bröd med västerhavs och- räksallad, gravad lax, fetaost, och paprika blande det godaste jag ätit!

Har haft massa problem med internet under eftermiddagen så detta inlägg publiceras ganska sent. Hur som helst extreeeemt skönt att sova ut i sin egna säng efter att ha sovit i en hård soffa i en hel vecka haha. Har precis fixat mig lite käk och ska hoppa in i en varm dusch och göra mig i ordning. Ska antagligen träffa kompisar under kvällen eller så tar jag mig en myskväll och går på bio med pojkvännen. Let's see, blir en bra fredagkväll i alla fall trots fredag den 13, hoppas ni får detsamma!

Kommentarer
Postat av: melli

åh, vackra du <3 jag älskar dig mucho

2012-04-14 @ 00:53:14
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0