Myspys och allt det dära

Åh hej blogg.se! Var ett tag sedan jag bloggade här nu. Har faktiskt saknat det lite. Fråga inte varför jag flyttade tillbaka, bloggplatsen är såsåsååå mycket bättre. Men nu kör vi igen! Skiter i allt som hänt som var orsaker till att jag knappt bloggade på förra. Nu blickar vi framåt 

Sov på sjukhuset idag pga operation igår. Har för jäkla ont men nu är äntligen det värsta över! Vaknade upp med massa dropp och slangar över hela mig, usch och fy, det var halsmandlarna om ni undrar så inte så allvarligt. Ska sitta här hemma i en vecka och ruttna så lär väl uppdatera en hel del. Unnade mig ett bubbelbad med hemmaspa åhåhåhå hög mysfaktor   CHILLMODE ON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0