Whatever you like



Hittade några månader gammal oredigerad bild, fin tunga Becciiii!

Japp, bloggen har varit i standby läge nu i helgen. Haft så himla mycket annat för mig   Lovet är över, damnnnnn it.. lov är typ underbart!.. och så har vi inte det längre, toppen, fast ne. Nu ska jag trippa ut till köket och hjälpa mammaaaaa, ganska duktigt måste jag säga hihi. Hon bakar kladdkakaaaa, yammie.. ja jag är en riktig sockermänniska


Ska försöka ge mig på att fixa det där med bredden på bloggen med, ha tålamod, för det kan dröja ett bra tag innan jag luskar ut felet. Åhhh blir typ deprimerad av att titta ut genom fönstret  Saknar sommaren som bara den. Värmen, friheten, sena kvällarna, allt härligt folk... himmelriket typ jaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0