They bring me to you









Modell: Sofia Medelius
Forograf: Rebecca Wikström

Oh jissessssss så himla snygg kvinnan är!  Min kära danspartner och barndomsvän. Har känt den flickan i 15 år nu. Ganska mycket faktisktttt, typ hela mitt liv. Hon är den vännen jag hållt ihop längst med. Himla underbar människa måste jag säga.

Jaaaaaa nu är det så att jag tänkte trippa till dansen och shaka as.. utan henne. Inte okej någonstans, hon har gått och stukat foten den klanten  Menmen, är mer än redo för träning. Ett riktigt "HEJOKEJATTLATASIGLOV" har det varit så har massa energi som måste ut nununu. Dansa är så jäkla kul, lööööv it.




Kommentarer
Postat av: Fia

Du är rätt underbar du också måste jag säga! Hoppas du kommer ihåg dansen nu för jag vet någon som måste visa mig (a)

O bara för att jag skippade dansen så har jag något o berätta eftersom jag befann mig på andra platser. Men bara något ynepyne lite. :) Puss på dig!

2011-03-02 @ 21:20:25
URL: http://mittlivnuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad dansar du för ngt?:)

2011-03-03 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0