Nu kör vi!

dag 01 - om mig själv

dag 02 - min bästa vän

dag 03 - min dag

dag 04 - mitt syskon

dag 05 - min pojkvän

dag 06 - mina drömmar

dag 07 - något jag saknar

dag 08 - något jag ångrar

dag 09 - mina föräldrar

dag 10 - något som fått mig gråta

dag 11 - något som gör mig lycklig

dag 12 - något jag tycker är jobbigt

dag 13 - något beroende

dag 14 - min barndom

dag 15 - mitt liv just nu



Okej, vart ska jag börja?  Mitt namn är Rebecca Wikström som de flesta redan har förstått vid de här laget. Jag fyller 16 i oktober. Inga syskon. Flyttade för första gången i mitt liv till ett radhus för ca 2 månader sedan. I Kalmar då. Dansar på fritiden..... ne fyfan vad tråkigt allt lät, nu kör vi på redigt!

Jag är inte hel svensk om ni inte visste det? Min mamma kommer från Sri Lanka som jag besökt 4 gånger tror jag. Underbart måste jag säga! Jag tycker om att skratta väldigt mycket. Så himla härliggggggt. Älskar galenheter och göra tvärtemot vad andra vill  Är en väldigt upp&ner människa. Kan vara blygissss för endel men väldigt "HEEEEEEEEEEJ" till andra. Jag kan prata stup i kvarten men också vara tyst som en myra. Jag kan vara en riktig vildig, men också lugn och stillsam. Alltså ja ni fattar grejen hehe. Ah lite kort där om mig men något i alla fall


Kommentarer
Postat av: bex.

baby I'm back :D

2011-03-10 @ 17:09:38
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

jag har saknat dig min lilla bex :D

2011-03-10 @ 21:18:00
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0