Lay in my bed

Tisdag idag= drygt=förjävlig dag. Uschuschusch vilken onödig dag egentligen. Elisabeth den sötisen räddade nog min dag. Så söt som hon är kom hon cyklandes bakom mig och tutade tut tut... hahaa sweeeet! Sen hängde vi osåååå, eller ah typ ungefär. Nu tänkte jag ta hösta volymen på min favismusik, krypa ner i sängen och plugga hela kvällen.... två prov imorgon I de värsta ämnerna som finns.... kemi och spanska.... YEIIII SKRIKER JAG!!!  Negativa jävel, helt ok att vara det ibland, om jag får säga det själv. Speciellt idag.

Kommentarer
Postat av: -

Hur fick du så bra självförtroende?

2011-03-15 @ 22:10:55
Postat av: melli

OCH VEM ÄR FOTOGRAFEN VAVAVA :]

2011-03-15 @ 22:27:06
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0