I'm sorry, can't be

En helt okej måndag har passerat! Fysatan så skönt  Lärde hela klassen att dansa ragga med dessa två brudar. Helt okeyyyyyyyy, duktiga var dom! Ska trippa mot min älskade dusch ♥ Helt underbar är den. Om ni ville veta osåååå. Eyyyy just det, säljer kakor för klassens skull.... anmäl gärna intresse för att köpa! Nä nu ska jag göra viktigare saker. Seee yaaaa 
Måste bara dela med mig av en låt som jag smått drogar som bara poff gick rakt in i hjärtat typppp. Den texten, wow.
And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along
And now I try hard to make it
I just want to make you proud
Nanananannanananananananananann!



Kommentarer
Postat av: Eman

LÄR MIG OCKSÅ :D <3

2011-03-14 @ 21:42:21
URL: http://eemaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0