Who's that chick?



SENASTE
1. Kompisen du träffade: Linn hihi
2. Personen du pratade i telefon med: Albin
3. Du fick SMS av: Älskling
4. Du kramade: Linn

IDAG

5. Kläder:  Millitärgröna tights, tröja och klackar
6. Bättre än igår: Mycket bättre dag idag

IMORGON

7. Är det: dags att välja gymnasie för mig
8. Planer: Hatar att planera
9. Något tråkigt som händer i morgon: Vi får väl se

FAVORIT
10. Nummer: 2
11. Färg: röd
12. Årstid: Sommar heltklarttttttt!
13. Saknar du någon?: Ja, way to much
14. Humör för tillfället?: Tummen upp

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: öppnade ögonen.. typ?
16. Vad åt du sist?: Glass hähä
17. Vad irriterar du dig på?: saker ingen annan irriterar sig på typ haha
18. Tror du på distansförållanden?: Visst det det funkar! Men tror dock det blir svårt i längden
19. Vem tänker du på just nu?: Olika
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Kanske, kanske inte
21. Vart reste du sist?: Tyskland
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var konfaledare 
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda till utséendet och till personlighet med
24. Ler du ofta?: oftast varje dag
25. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande lättt stjärna?: Sett en gång, önskade
27. I vems säng sov du i igår natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Brukar skratta hahah 

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Jaoooooooo!
33. Vad gör dig glad?: älskling, mina vackra vänner och min kära familj
34. Önskar du att du var lyckligare?: nej
35. Är lycka överskattat?: Verkligen inte
36. Kan musik göra dig glad?: Musik är min räddning

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Klart jag har
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja
40. Är du nöjd med det?: om jag är!
41. Är du kär?: superdupermegakär

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: ingen?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej
44. Är du en mobbare?: nejsssssssss hihi
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja det har jag
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ah

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Kan jag inte påstå
48. Favoritämne?: Bild
49. Värsta ämne: kemi och spanska kan gå och ta sig
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? samma skola hela tiden hihi!


Kommentarer
Postat av: N

låter bra!:D

2011-02-16 @ 19:34:19
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Camilla

nu är dagens blogg avgjord, gå in och kolla om det blev din! :)

http://kmill.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html

2011-02-17 @ 00:48:10
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0