Hahahaha naaaaaw




HAHAHAH vilka gammla grejer man hittar när man rensar igenom hela lägenheten   Denna ehmm.. sminkhållare hittade jag. Haha den har legat och samlat damm de senaste åren, gjorde den i typ sådär fyran?  Gjord av ett mjölkpaket och lite så ja. Ohja, kreativ var man i alla fall, men hahaha gulligt skrivet där också. Det roliga var att när killar jag gillade när jag var liten frågade chans på mig sa jag ALLTID NEJ. Hoho vilken normal liten plutt gör det?  Var väl tvungen att skriva av mina känslor... på ett mjölkpaket, haha jag dör av skratt.


Nu ska jag ta fram en låda och sitta och rensa igenom den. Samtidigt avslutar jag kvällen med att sätta på filmen "The last kiss". Riktigt mysigt, bäddar in mig i massa filtar och en kopp te i handen






Kommentarer
Postat av: r o c k z

SV; tackjtacktack! ;D

2010-11-25 @ 23:41:14
URL: http://rockzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0