Rock your body down




Kan hända att det är konstiga färger på bilderna.



CIAOOOOOO! Åh bloggen och Bex har typ gått i ide eller något sånt ja. Känns ganska förjävligt, men har viktigare saker att göra. Det förvånar mig att statestiken var högre idag än vad den brukar.. härligt med trogna läsare  Så ah bara för att så kan jag berätta vad jag har gjort under helgen.

I fredags så skulle jag på fest men den blev inställd hela tiden hahaha. Drog mig mot dansen för sista raggaträningen, det är så jävla kul ska ni veta! Igår så hade vi uppvisning för ca 1500 pers. Failade lite här&där, men gör mig inte ett dugg eftersom jag älskade det hähä
Idag har jag hjälpt min familj med huset hela dagen, och pluggat den där himla kemin


Så ja, jag är väldigt upptagen.. nästan 24/7. Fast lovar att blogga när jag har tid och ork!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0