Hairinspo



Får en del frågor angående mitt hår så tänkte ge er lite tips på vad jag använder och lite annat smått och gott.

När jag duschar så använder jag i rutin dessa fyra produkter ovan. Först schampo från TRESemmé, då jag masserar in det i hela håret. Sedan tar jag balsam ( den vita flaskan ) och undviker att ha det i hårbotten, pga att håret i det fallet blir fettigt snabbare. Sköljer ur med ljummet vatten och är alltid noga med att inte få kvar resten då det kan se ut som mjäll. Produkterna från TRESemmé innehåller aloe vera och avocado oljor. 
Jag låter mitt hår självtorka halvt innan jag tar i hårinpackningen GLISS i hela håret utan hårbotten. Låter det verka ca en kvart tills jag sköljer ur det. Till sist sprayar jag Rainforest Radiace från The Body shop kring kaluffsett för lättare borstning efter allt torkat helt och hållet. 


Här är en riktigt bra video på hur man får till snygga lösa lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0