Away to celebrate my cousin

Bild på kusintrion från julafton.

Sitter och dricker min trogna dryck te i min lilla soffa och dunkar lite musik, som vanligt haha. Ikväll väntas festligheter för att fira min kära kusin med hennes vänner. Känns så himla skönt att slappna av nu, spenderade hela går kvällen till att skriva klart en uppsats istället för att följa med min familj på skördefesten. Låter ju lagom kul... alltid sent ute haha. 

Precis bokat en spontanresa till Växjö imorgon med min vän Sofia! Älskar spontant, speciellt sådana små resor till andra städer bara för att bränna pengar och umgås. Nä nu får jag börja göra mig i ordning, får se om kameran slinker med och om jag tar några foton. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0