Some new stuff

Blus - Bik Bok 99:- (ord 299kr) // Linne - Carlings 50:- (ord 99kr) // Kängor - DinSko 399:-

Bilder på det nyinköpta som jag sa. Äntligen skor för väder! Och ska jag vara ärlig blev jag glad när snön kom, känns inte som en vinter annars liksom. Dock hoppas jag inte den ligger kvar så sjukt länge som förra året. Längtan efter sommaren finns nog ändå hos oss alla. Slippa plugget för ett tag, bara vara, ligga i solen, festa mitt i veckan, träffa människor, grilla, all glass&jordgubbar, alla små spontanresor, konserter osv. Har alltid sagt inför varje sommar - "Detta året ska bli bäst", men den här sommaren lovar jag ska leva upp till det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Just nu pågår Dagens Blogg Tävling hos mej. :) Jag lottar ut 1-3 vinnare den 24/1 runt 19-20tiden.

Gå in under kategorin "Tävlingar" för att vara med! :)



(Gillar du ej sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!)

http://annaalicious.blogg.se

2012-01-24 @ 03:26:05
URL: http://annaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0