I got a pocket full of sunshine

Shobre loca people! Back again?! Nja det vet jag inte faktiskt haha. Satt och kollade igenom min blogg och insåg att det är väldigt kul att ha kvar sånt som hänt, så sätter igång främst för min egen skull men också för er som frågat.


Åhåhå nytt år, tjena 2012 hoppas du har mycket bättre saker att komma med än vad fjol hade. Känns riktigt bra faktiskt, att lägga allt som hänt bakom sig och "börja om". Nyår spenderades i alla fall i lilla Rockneby med mina kära vänner Tova&Irma som ni ser ovan. Sedan kom lite andra loca people och dansade kuduro med oss. Toppennyår om jag får säga det själv! Tova och jag tog en spontan resa in till stan strax innan tolv, gillar sånt där spontant!!

Jahapp, vad har jag gjort på lovet? Inte ett skit känns det som. Mest träffat loca people och varit i Emmaboda var jag ju också, najsnajs. Var i Skåne i helgen och sov hos Peter. Yepyep, filmmarathon. Och nu har jag huset för mig själv, ska jag riva det, bränna upp det eller vad tycker ni? Ne tar hit pojkvännen och myser massa istället, feels good. Luktar som en jävla bonde eftersom jag varit på landet, så ska dejta duschen nu. Ciao, hoppas ni gör vettigare saker än mig. Och just det, glömde nästan - Gotta luuuv it!


Kommentarer
Postat av: Madelene ♥

Sugen på en länk ?

Kika in här; http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/gilla-fa-en-lank.html#comment

Kram

2012-01-07 @ 19:15:35
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0