Fredagsmys



Äntligen ÄNTLIGEN är det fredag! Överlevt helvetesveckan och det känns ju för underbart. Fick äntligen ÄNTLIGEN tid till att träffa min fina Albin efter en hel vecka. School is killing me, på fullaste allvar. Kvällen har däremot spenderats med pojkvännens lillasyster, treat her like she's mine tooo. Världens bästa Leonora är hon.

Vi var på träningen ihop och tog sedan bussen till mig. Käkat gott och myst till film. Nu ska jag springa upp till övervåningen där hon däckat och väcka henne så ska vi strax bädda ner oss och snacka lite skit. Puss hoppas ni haft en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Var med i min tävling! Priset är ett inlägg om din blogg och en gratis design som du eller någon i din närhet får bestämma hur den ska se ut och ta del av! Kul va? Mina 1700 unika läsare kommer såklart få veta vem som vunnit och ta del utav din blogg! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/january/tavling.html

2012-01-28 @ 14:15:27
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0