READY FOR SCHOOL

 
Ready for school
 
Ready for school by rebecca-vikstrom featuring gold jewelry


Sheer top / White top / Long sleeve shirt, 485 SEK / Amy Green Drape Collar Pockets Long Sleeve Drawstring Outerwear, 430 SEK / Ash black boots, 3 145 SEK / Charlotte Russe drawstring backpack, 180 SEK / Rolex gold jewelry / Stud earrings

Vart flög detta sommarlovet iväg egentligen? Kommer ihåg skolavslutningen som det vore igår. Hur som har denna sommaren varit helt amazing, en av de bästa helt klart! Imorgon packar man ihop pickpacket och trallar tillbaka till verkligheten igen. Känns ändå ganska bra att få tillbaka sina rutiner i vardagen.

Har bestämt mig för att bli bästa vän med kalendern. Att planera är bland det värsta jag vet för jag blir så stressad men att  låta allt komma som det kommer funkar inte i längden, speciellt inte i skolan. Jag ska köpa mig ett gymkort så jag kan anpassa min träning efter studier. Och jag har funderingar på att bygga mig en walk-in-closet här i rummet för att ha mer ordning. Jag är en slapp brud, alldeles för slapp, därför mitt rum ser ut som ett helvete för tillfället. Orkar aldrig ta tag i saker, helt klart en av mina negativa sidor. Hösten är här och det är dags för förändring. Får se hur det funkar haha!



Kommentarer
Postat av: melli

Becci, jag märkte en sak idag på din presentation. Det står att du går i högstadiet, hahahahaha. Plutten.

2012-08-20 @ 14:32:00
URL: http://nattstad.se/Gredelj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0