I'm right on my way


TIO FAKTA
1. hemstad - Kalmar!
2. hårfärg - Brunett
3. längd ? 168cm
4. frisyr ? Alldeles för långt! Tänkte klippa av en dm idag hade jag tänkt hähä
5. ögonfärg - bruna
6. skostorlek - 38-39
7. humör ? grubblare, fnissig, glad, skrattar ofta, busig.. beror heeeeeelt på när.
8. orientering - WHUT?
9. tillgänglighet ? Alltså åhhh jag fattar ju inte
10. vänster eller högerhänt - Right 


TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - Ja, och jag är nu
2. tror du på kärlek? - Ohyeeeeeeees!
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Har inte haft ett förhållande innan
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? mjo
5. har du någonsin krossat någons hjärta? det tror jag allt
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? nej
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? tvek där
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Jag var rädd. Men det är såååå värt att ge det en chans för visst kärlek kan såra en rejält, men det kan också vara helt sjuuuuuukt underbart!
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? ja haha
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? Kärlek
2. vin eller öl? Båda är usch
3. dag eller natt ? natttttmänniska var vi här ja!
4. one night stands eller förhållande? Förhållande helt klart
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cocacola ? colaaaa
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? Beror på vad jag är på för humör. Så båda!
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Färgfoton
9. telefonkontakt eller face to face ? face2face
10. aim eller myspace ? myspace


TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? HAHAHA ja, det glömmer jag aldrig
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? nej
3. har du någonsin gjort något du ångrat? ja, fast orkar inte lägga energi på att ångra saker man ändå inte kan fixa till nu.
4. har du någonsin hoppat bungyjump? Nej, men det ska jag göra en vacker dag! Bexxx hoppar bungyjump.... HMMMM?
5. har du någonsin varit på en husbåt? nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? ehhh va?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Ohja, finns en liten djävulv i alla.
8. har du någonsin gått på bio ensam? nej faktiskt inte
9. har du någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? jadå
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Ja det har hänt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0