Hej underbara måndag!


Canon EOS 100D + Canon EFS 18-55mm
Fotograf:
Melita Gredelj
Modell: Rebecca Wikström



Men hej, bloggen ville sova igår så bestämde för att inte väcka den... typ. Men nu är den pigg som en.. fisk.. så ah jag tänkte att jag kunde blogga då.. typ. Alltså hahahah, jag sitter och pluggar biologi, har högsta volymen och har gett mig på att försöka lära mig albanska. Toppen Becca toppen


Gav mig också på att steka kycklingbitar innan, vilket ledde till att brandvarnaren ville tas på. Ensam hemma med en mamma på kryckor så var det självklart jag som fick klättra upp och stänga av skiten  Men naturligtvis så visste jag inte hur man stägde av jäveln. Så jag ringde runt som en dåre "Hej hur stänger man av brandvarnare? HEHEHE" med världens ljud i bakgrunden. Slutade med att batteriet tog slut, och DÅ slutade den. En sak är säker, jag ska aldrig mer steka kycklingbitar. Fast jo.

Annars har det varit en mvg måndag


Kommentarer
Postat av: annmarie

så fin du är! :)

2011-01-17 @ 20:33:23
Postat av: Fia

Det är bara vifta med typ en handduk framför den... hahahaha

2011-01-17 @ 20:34:09
URL: http://mittlivnuu.blogg.se/
Postat av: MELLIJAO

stolt fortograf var det då ja :D

2011-01-17 @ 21:04:12
URL: http://melitagredelj.blogg.se/
Postat av: Love

hahah, becca..

2011-01-17 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0